poniedziałek, 5 października 2009

Etap doradczy - informacje ogólne

Jeżeli chodzi o istotne informacje dotyczące godzin doradczych to mają one dwojaki charakter. Po pierwsze na tych godzinach konsultacyjnych możesz dowiedzieć się konkretnych informacji dotyczących tylko i wyłącznie problemów z Twoją działalnością.

Bez ogólników, bez pierdol dotyczących wszystkich. Konkretne pytania i konkretne odpowiedzi.

Przyznam się, że czasami specjaliści mieli problemy z odpowiedzią na moje pytania, ale byli na tyle mili, że po godzinach sami szukali informacji, a następnie dzwonili do mnie bezpośrednio udzielając odpowiedzi.

Poza tym w przeciwieństwie do szkoleń, na godzinach doradczych bardzo dużo było można się dowiedzieć informacji dotyczących biznes planu. A do tego informacji związanych z naszą konkretną działalnością.

Po drugie i najważniejsze, jest fakt, że ilość wykorzystanych godzin doradczych jest także brana pod uwagę przy ostatecznej ocenie biznes planu. Czyli im więcej (albo po prostu wszystkie) godzin doradczych zostanie wykorzystanych tym wyższa ocena przy łącznej ocenie Biznes Planu.

5 komentarzy:

  1. Witam,
    Proszę Pana. Coś niesamowitego znalazłem Pana blog i jest to jakby kopia tego co ja teraz przechodzę. Uczestniczę w działaniu 6.2 i dokładnie jako przedmiot mojej działalności wybrałem usługi fotograficzne. Bardzo cenne są Pana uwagi w tym blogu. Jednak miałbym jeszcze pare pytań gdyby pan pozwolił. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby odpisał Pan na mojego e-maila adam.gluchowski@op.pl. Pozdrawiam adam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Też się właśnie staramy ze znajomym o dotację i Pana blog okazał się bardzo dobrym źródłem wiedzy i wskazówek. Tak trzymać i powodzenia w podejmowanych dzianiach. Pozdrowienia, Radek

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.Bardzo konkretnie napisany blog. Właśnie staram się o dotację na działalność, a zamieszczone tu uwagi są bardzo cenne. Przeszłam pierwszą część rekrutacji i czekam na rozmowę z doradcą zawodowym. Jego ocena - 8 pkt. to moje być lub nie być w programie, z tego też powodu chciałam się dowiedzieć z Pańskiego doświadczenia jak przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną z doradcą zawodowym.Organizator prosi tylko o dokumenty potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie.Dziękuję za ewentualną odpowiedź - pozdrawiam (menager-25@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro mowa o własnej firmie i o własnym przemyśle, to należy poruszyć też taki temat, jak dokumentacja geologiczna i środowiskowa. Koniecznie powinniście zerknąć sobie w tym celu na stronę https://vicesima.com/pl/oferta/dokumentacje-geologiczne-i-srodowiskowe . To firma, która wszystkim się zajmuje i może podpowiedzieć, jakie rozwiązania wybrać. Myślę, że bez żadnego problemu w wielu różnych przemysłach jest to kwestia do zorganizowania. Dobrze, że prowadza się rozwiązania związane ze środowiskiem. Dzięki temu każdy w bezpieczny sposób może wszystkim się zajmować i świetnie prowadzić swój biznes.

    OdpowiedzUsuń